Keresés a blogban

2009. augusztus 24.

Blogom célja

Kedves Látogatók!
Van egy gasztroblogom, melyet a Bloggerrel hoztam létre, volt és van alkalmam tanulmányozni tehát a blogspotos blogok szerkezetét. Más honlapoknak is tulajdonosa vagyok, saját tárhelyen illetve más ingyenes szolgáltatónál, így összehasonlításra is volt módom. Gasztroblogosok körében tapasztaltam, hogy a blog formai kezelése, a hibák kiküszöbölése, dizájn változtatás stb. gondot jelenthet olyan blogtulajdonosoknak, akik ehhez nem értenek. Tapasztaltam pl. azt, hogy van olyan blogíró, aki már két éve üzemelteti a blogját, de még egyszer sem mentette el a tartalmát.
Egyszer csak elkezdtek hozzám fordulni, különböző kérdésekkel, és én segítettem, mivel szakmám és hobbim szerint is értek a webszerkesztéshez, webprogramozáshoz, dizájnhoz.
Ez a tény azt a gondolatot ébresztette bennem, hogy érdemesebb lenne nem egyenként segíteni egyes kérdésekben, hanem egy blog keretében adni tanácsokat, tippeket, trükköket azoknak a blogolóknak, aki e témában nem jártasak.
Ezzel a céllal indul hát a blog, remélem sok embernek hasznos lesz!
Ha tetszett és segített neked ez a poszt, kérlek lájkold ezt az oldalunkat is:
LÁJKOLOM
Köszönöm. Wise Lady

3 megjegyzés:

Zsolt írta... [Válasz erre...]

Jó hogy létezel! Azt hiszem lesz pár kérdésem!
Nagy tisztelettel:
Zsolt

Erika írta... [Válasz erre...]

Azért szeretek nálad,mert érthetően írod le a dolgokat.
Köszi

Wise Lady írta... [Válasz erre...]

@Erika
Köszönöm, ez nagyon nagy dícséret és örülök neki!

Megjegyzés küldése

Text Widget

Magyar nyelvű Blogger helpblog

-