Keresés a blogban

2010. február 14.

Kreatív blogger

Elismerést kaptam, és örültem neki. "egy ember" ítélte nekem, akinek nagyon érdekes és tartalmas blogjai vannak (itt és itt), úgy látom, rendszeres olvasóm. Köszönöm neki.
Cserébe 7 dolgot kell elárulnom magamról:
1. szenvedélyem a web (blog, honlap, design, programozás stb.)
2. szeretek főzni
3. szeretek fotózni
4. jópár gyerekem is van
5. imádom a könyveket is, rengeteget olvastam, kevésbé rengeteget olvasok
6. szemüveges vagyok és alacsony
7. szőke nő vagyok (eleve is, meg még rá is segítek) :D

7 embernek kell továbbadnom, és értesíteni őket. De mivel a matematika is a szakmám, tudom, hogy így egy kör alatt végigfut a díj, s mindenkihez eljut. Nem is nagyon találtam olyat, aki mástól már meg ne kapta volna.
Így csak egy bloggernek adom tovább: Szilmarillának, aki szerintem nagyon kreatív blogger.
Ha tetszett és segített neked ez a poszt, kérlek lájkold ezt az oldalunkat is:
LÁJKOLOM
Köszönöm. Wise Lady

2 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta... [Válasz erre...]

Gratulálok, tényleg megérdemled.
Az új sablon pedig remek, no meg a tartalom is.

Nargiz írta... [Válasz erre...]

Én is gratulálok :)

Megjegyzés küldése

Text Widget

Magyar nyelvű Blogger helpblog

-