Keresés a blogban

2010. május 6.

Featured post - Kiemelt bejegyzés

Néha adódik olyan helyzet, amikor azt szeretnénk, ha egy poszt huzamosabb ideig maradna legfelül. Mivel a posztok időrendben rendeződnek, így ahogy közzéteszünk egy újabb posztot, máris az kerül legfelülre. Ha a közölnivalód olyan fontos, hogy egy darabig azt szeretnéd, hogy legfelül legyen, de azért közben is újabb posztokat akarsz közzétenni, egy nagyon egyszerű trükkel megteheted.




  1. Írd meg a posztot és tedd közzé, ahogyan szoktad. Ne piszkozatként mentsd, hanem élesben tedd közzé, ez nagyon fontos.
  2. Ezután menj vissza az Irányítópult -> Bejegyzések fülre - Nyisd meg a bejegyzést szerkesztésre
  3. Kattints alul a Bejegyzés beállításai-ra
  4. Válaszd az Ütemezett időpont-ot
  5. Írd át a dátumot egy jövőbeli napra, attól függően, hogy hány napig akarod, hogy a poszt kiemelt bejegyzésként legfelül maradjon.
  6. Nyomd meg a újra Bejegyzés közzététele gombot
Ettől kezdve ugyanúgy publikálhatsz újabb és újabb bejegyzést, azok mindig a kiemelt bejegyzés alatt jelennek meg mindaddig, míg a jövőbeli dátum el nem érkezik.
Ha tetszett és segített neked ez a poszt, kérlek lájkold ezt az oldalunkat is:
LÁJKOLOM
Köszönöm. Wise Lady

3 megjegyzés:

Zsófi írta... [Válasz erre...]

Én egy kicsit másképp oldottam meg, de köszönöm a tippet!

:-)

Link: http://rozsaszin-pottyok.blogspot.com/ (Amúgy ezt hogyan tudom úgy belinkelni, hogy valóban linkként működjön?)

Wise Lady írta... [Válasz erre...]

Persze, van más megoldás is.
Itt olvashatsz róla:
http://www.bloggersbloggers.com/2010/04/link-in-comment-kattinthato-link.html#axzz0nDgGu2DN

yoen írta... [Válasz erre...]

Jó ötlet, köszi!
Én eddig úgy oldottam meg a "főoldalt", hogy minden újabb bejegyzést visszadátumoztam, illetve manipuláltam a dátumokkal, ha közvetlenül egymás alatt szerettem volna több bejegyzést.
De ez a megoldás sokkal egyszerűbb, alkalmazni fogom!

Megjegyzés küldése

Text Widget

Magyar nyelvű Blogger helpblog

-