Keresés a blogban

2010. június 5.

Google bot last visit - Mikor járt a blogodon a Google Bot

A Google robotja a Google Bot pásztázza a  weboldalakat, hogy felfedezze az új tartalmakat. Amikor nálad jár, megnézi, mi frissült, és a kereső számára indexeli (számontartásra beleltározza) az új tartalmat. Ez a kis modul jelzi neked, mikor járt az oldaladon a Google Bot utoljára.

http://www.gbotvisit.com/

Írd be az oldalad URL címét, nyomd meg a Check Google bot last visit gombot.
Másold ki a kódot.
Irányítópult -> Elrendezés
Kérj egy új HTML/Javascript modult az oldalsávban, másold be a kódot és Mentés.
Már meglévő modulba is bele lehet tenni, nálam a blogstatisztikához tartozó dolgok egy modulban vannak, az újat már csak hozzáírom.

Így fog a modul kinézni:


Ha tetszett és segített neked ez a poszt, kérlek lájkold ezt az oldalunkat is:
LÁJKOLOM
Köszönöm. Wise Lady

6 megjegyzés:

Daisy írta... [Válasz erre...]

Köszi Wise Lady!
Én nagyon magamra hagyott botladozó vagyok, mert a családban a fiúk nem értenek a nekem fontos dolgokhoz, de nagyon élvezem, ha az útmutatásaid alapján sikerül valamit megcsinálni.
Sajnos kevesebbet, mint szeretném, de próbálkozom. Most a robot sikerült.

Wise Lady írta... [Válasz erre...]

Örülök, hogy sikerült, egyre jobban bele fogsz jönni!

Selectfood írta... [Válasz erre...]

Kedves Wise Lady!

Nagyon hasznos ez az oldal, köszönöm, hogy írod, sokat segítesz vele a kevésbé hozzáértőknek - mint amilyen én is vagyok - is.

Erzsébet írta... [Válasz erre...]

Én nem nagyon értem, ezeket a kódokat, a HTML/JavaScript elem beállításaihoz tegyem? Köszönöm előre is a segítséget, én még csak kezdő vagyok:)) Üdv Erzsi

Wise Lady írta... [Válasz erre...]

@Erzsébet
Nem. Menj a Tervezés fülre. Ott az oldalsávnűál nyomd meg: Modul hozzáadása. A felnyíló ablakban lesz a modulok listája. görgess lejjebb, és válaszd a HTML/JavaScript modult, katt rá. Akkor kinyílik a modul ablaka, és abba kell beletenni a kódot. Mentés.

Kemál Amál írta... [Válasz erre...]

Kedves Wise Lady! Köszönöm ezt a hasznos widgetet is!

Megjegyzés küldése

Text Widget

Magyar nyelvű Blogger helpblog

-